2015. augusztus 3.

Prologue

Malia Collins



Magassarkúm kopogása töltötte ki a csendet. Egy vérest kést törölgetve sétáltam ki a sikátorból ügyelve rá, hogy senki se lásson meg. Most öltem meg egy Veronica O'Neill nevű, 27 éves nőt, mert ez volt a feladatom. A munkám annyiból áll, hogy Mr.Horan leírja nekem, hogy kit, hol, mikor és hogyan öljek meg, majd amikor ezt megtettem a holttestért Ő jön el. Mindezek ellenére még sosem láttam, ami bosszant, hiszen neki ölök meg embereket és annyira sem képes, hogy megmutassa magát.
Amikor elég távol értem a gyilkolás helyszínéről, levettem magamról a napszemüveget, a sapkát, a kesztyűt és a kabátot, hogy a táskámba rakhassam az éles eszközzel együtt. Már majdnem otthon voltam, amikor...
- Malia? - a hang irányába fordítottam a fejem, s Harry-t láttam meg.
- Hazza?! - mosolyodtam el szélesen és az úttesten átrohanva öleltem magamhoz a rég nem látott ismerőst.
- Régen láttalak. Mi újság veled? - kérdezte.
- Hát... nem sok minden. Te hogyhogy Londonban vagy? - feleltem neki.
- Ide költözött az étterem, amit vezetek - mosolygott a kisfiús mosolyával, ami semmit sem változott - És te, mit dolgozol?
- Öhm... - fagytam le egy pillanatra - Virágboltom van.
Igazából nem hazudtam, csak nem mondtam el a teljes igazságot. A boltot Mr.Horan adta nekem, amikor az első gyilkosságot hajtottam végre. Megkaptam a pénzt és egy címet, amit akkor még nem tudtam, hogy mi is. Azután kiderült, hogy az lesz az otthonom...

Fagyos este volt. Sírva lépkedtem a sikátor felé, ahol éltem. Megöltem egy embert és ezért én pénzt fogok kapni. Vajon tényleg megkapom vagy az a bizonyos Mr.Horan átvert? 
Odaértem a kukámhoz, ami mellett egy jó vastag boríték volt. Közelebb érve megláttam, hogy az 'ajándékon' a  nevem áll. Kibontottam és megtaláltam benne az ígért összeget, egy kulcsot és egy papírfecnit.
36 Glenwood Avenue, EC3V

Másnap elmentem a címre. Egy üres épület állt ott. Kinyitottam a kulccsal a z ajtót, s bementem. Az alsó szint egy bolt volt. A felső pedig egy lakhely, fürdőszobával, hálószobával, konyhával, előszobával és mindennel együtt. A konyhából pedig nyílt egy erkély. A konyhaasztalon ismét egy üzenet várt...
,, Ez mind a tiéd, ha továbbra is nekem dolgozol. Egy hónapban egy munka. Majd jelentkezem, Mr.Horan "

 Ekkor dőlt el, hogy én bérgyilkosként fogok dolgozni. Ölni fogok egy olyan férfinak, akit nem ismerek, de amíg lesz belőle pénzem és nem kell az utcán élnem, megteszem.

- Na, szia Harry! Örülök, hogy találkoztunk! - köszöntem el, mikor az otthonomhoz értünk.
- Találkozunk még? - kérdezte.
- Biztosan - sóhajtottam, majd bementem az ajtón.
Felmentem az emeletre, de előtte gondosan bezártam mindent. A sok gyilkolástól én is paranoiás lettem és rémálmok gyötörnek, de nem érdekel. Élni akarok, és nem az utcán...
A konyhaasztalon a jól ismert vastag boríték fogadott, amiben a szokásos összeg és egy 'Ügyes voltál, majd jelentkezem' üzenet volt. A pénzt beraktam a többihez, a kést elmostam és elraktam, majd a ruhákat a szennyesbe dobtam. Éjfél körül járt az idő, így úgy döntöttem, hogy beveszek egy altatót és lefekszem. Félelmetes képekkel és a megölt nő sikolyaival fejemben aludtam el, azon gondolkozva, hogy mikor lesz vége ennek az egésznek.

14 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam ilyen ügyesen megírod! Nagyon tetszik!! Most kivételes ilyen blogot olvasok, szóval te az egyik kivétel!! Várom következőt!! Puszi Demixx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jol megirtad :) nagyon tetszik, es varom a kovetkezot ����❤️

    Udv: Sassy xx ����

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem én egy rendszeres olvasód lettem. Nagyon szépen megírtad. Így tovább.:DD

    VálaszTörlés
  4. Szia, kedves Leah Walker! (:
    Már a prológusoddal elnyerted a tetszésem!
    Imádom, csak így tovább!
    (pontosabban, már tegnap a fülszöveget olvasva gondoltam, hogy feliratkozom ide, és milyen jól tettem!)

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos: ezzel az egy szóval lehetne jellemezni. Komolyan, más szót nem is találnék rá, esetleg egyet, ha nagyon igyekeznék: figyelemfelkeltő, lényegre törő, tetszetős. Jó, nem egy kifejezést szedtem össze, bocsánat. :(
    xx.RS

    VálaszTörlés
  6. Nagyszerű lett! Mostantól én is a rendszeres olvasóid táborát fogom erősíteni. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a blogod!Ha,netán,társ írót keresel,szívesen jelentkezem.De,tényleg,nagyon tetszik a blog és maga a történet.További jó munkát!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) Nem, egyelőre nem keresek társírót, csak bétát.:)
      x.Leah.

      Törlés