2015. augusztus 11.

Chapter One

Sziasztok! 
El sem hiszem, hogy a Prológus 100+ megtekintést, 7 megjegyzést, 15 'Tetszett' pipát és 5 'Elolvastam' pipát kapott. Mindezek mellett 25 olvasót kaptam. Nagyon szépen köszönöm, ez igazán megtisztelő! Nos, nem húzom tovább az időt, mert itt az 1.fejezet! Jó olvasást kívánok!
x.Leah.



Malia Collins


   Ébresztőórám zajára nyitottam ki a szemem. A nap még halovány volt, de már besütött az ablakomon. Kómásan nyomtam ki az ébresztőt, majd ránézve megállapítottam, hogy 4:50 van. Lassan, komótosan felálltam, majd ruhákkal a kezemben a fürdőszobába mentem. Megmostam az arcom, majd saját szemembe meredtem, melyek véresek voltak, alattuk pedig csúnya táskák húzódtak. Az éjszakám megint rosszul telt, rémálmok gyötörtek, emlékszem sokszor riadtam fel, majd aludtam vissza. Ez a büntetésem, amiért embereket ölök...
   Gondolataim elhessegetve dobtam le magamról a pizsamám, majd vettem fel az aznapi ruháim. A tükörhöz lépve elővettem a sminkjeimet és elkezdtem magam elfedni. Amikor ezzel készen lettem, átvonultam a konyhába, s reggelit készítettem magamnak. Amint megreggeliztem, majd fogat mostam, arra eszméltem fel, hogy már 6 óra van, így elindultam, hogy bevásároljak.
   A bolt pár sarokra volt, így fél óra alatt oda is értem. Gyors léptekkel haladtam a sorok között, majd mihelyst mindent a kosárba tettem, ami szükséges, távoztam. Hazaérve lepakoltam a megvásárolt termékeket, majd a helyükre is raktam mindet. Még éppen időben voltam, a virágboltot 8 órakor szoktam kinyitni, ezért gyorsan lesiettem és elfordítottam a táblát. Nem szokott nagy lenni a forgalom, de a napokban biztosan sokat fogok keresni, mivel holnapután Valentin nap lesz. Sokan veszik meg előre az ajándékokat, s adják oda. Ezen emberek legtöbbje üzletember, aki nem tud a szerelmével lenni eme csodás napon. Nekem soha nem volt még senkim, így nem értem és nem is érthetem, hogy mi olyan jó ebben a napban. Számomra olyan, mint a több, bár több bevétel jön, így nincsen okom panaszra.
   Bementem a raktárba és kiraktam néhány növényt és koszorút, majd megöntöztem az élő virágokat. Az ajtó nyitódására lettem figyelmes, majd azután rögtön az idegesítő csilingelő hangocskát is hallottam, amelyet az ajtó feletti csengő adott ki. Odakaptam a fejem és tátva maradt a szám. Harry állt előttem.
- Szia Mal! – mosolygott.
- Hello Harry! Hát te? Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar viszontlátjuk egymást – nevettem fel.
Felkuncogott, s körülnézett. Én türelmesen vártam, hogy miért van itt, esetleg mit szeretne vásárolni. Hosszas nézelődés után ismételten megszólalt:
- Szerinted Valentin napra milyen virágot vegyek annak a lánynak, aki tetszik nekem?
Egy pillanatra lefagytam. Harrynek nincs senkije? De tetszik neki valaki… hm, mindegy.
- Hát… Legtöbben vörös rózsát szoktak. Az klasszikus – magyaráztam.
- A vörös rózsa miért ilyen közkedvelt? – kérdezte.
- Hát öhm… Vörös rózsát jobb akkor adni, amikor már komolyra fordult a kapcsolat, illetve másik ideális időpont lehet még az is, amikor egy hosszú kapcsolatban szeretnénk megmutatni, hogy bennünk még él a szenvedély – mondtam el azt, amit tudok.
- És, ha mondjuk, én ezt a virágot szeretném adni a lánynak? – mutatott rá a mellette lévő polcon a liliomra.
- Nem jó választás, szerintem. A liliom több jelentéssel rendelkezik, de alapvetően az ártatlanság szimbólumának számít, és leginkább fiatal nőknek szokás ajándékozni. Idősebb családtagok szokták leggyakrabban használni, amikor a családon belüli fiatal lánynak szeretnének valamihez gratulálni. Manapság már minden korosztálynak lehet liliomot ajándékozni, de idősebb hölgyeknek nem javasolt, mivel korábban a gyász virágának is tartották. Napjainkban a finom nőiesség jelképe, de ha ragaszkodunk a hagyományokhoz, akkor adjuk csak fiatal rokonoknak. Lehet egy szálat is ajándékozni belőle, de természetesen a liliomcsokor is igazán mutatós. Nagy előnye a virágnak, hogy szépségén kívül nagyon tartós is, így a megajándékozott személy sokáig gyönyörködhet benne – osztottam meg vele a tudásomat megint.
- Ühüm – bólintott, majd elgondolkozott – Nagyon sokat tudsz a virágokról, ügyes! – bókolt vigyorogva. Harry semmit sem változott…
- Köszönöm! – mondtam.
- Te milyen virágnak örülnél? – támaszkodott neki a pultnak.
- Igazából az én kedvenc virágom az orchidea, nem érdekel, hogy mikor kapom, egyszerűen imádom! – ecseteltem.
- Még mindig sokat fecsegsz, Mal – nevetett fel. Vele együtt én is nevetni kezdtem.
Az ajtócsengő idegesítő hangja zavart meg minket. Egy magas, kigyúrt, kopasz férfi lépett be az üzletbe. Egyből a pult azon részéhez siettem, ahová lépett.
- Szép napot! Mit adhatok? – kérdeztem kedvesen.
- Egy orchideát szeretnék, ha lehet narancssárgát – szólalt meg mély hangján, amitől kirázott a hideg.
- Rendben, egy pillanat – mosolyogtam rá, de viszonzást nem kaptam. Eh… mit is képzeltem?!
Hátramentem a raktárba és elővettem a kért virágot. Még egy kicsit megöntöztem, s beszívtam csodálatos illatát, majd kivittem.
Legnagyobb meglepetésemre Harry már nem volt sehol…
- Mennyi lesz? – ugrasztott ki gondolataim közül a férfi, aki a virágját várta.
Elmondtam neki az árat, a növény fontosabb tulajdonságait, majd mihelyst kifizette, köszönés nélkül távozott.
   Szép lassan eltelt a nap, de Harry nem jött vissza. Aggódtam érte, de úgy fogtam fel a dolgot, hogy felnőtt és tud magára vigyázni. Majd talán holnap bejön hozzám megint.
Nem volt sok vásárló, s este 5-kor elfordítottam a táblát, bezártam az ajtót, kicsit rendet raktam, majd felvonultam azt gondolva, hogy egy újabb nap véget ért.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!
    Alig várom,hogy a következő részt olvashassam :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Amivel kezdenék: már akkor feliratkoztam, amikor még semmi nem volt az oldalon, mert olyan alapot vettél a történetnek, amit nagyon figyelemfelkeltőnek találtam. Kíváncsi voltam hogyan oldod meg, és a prológusban be is bizonyítottad, nagyon ütős lett. A design pedig gyönyörű, imádom ezt a színt és Ashley Bensont is. ^-^ Alig várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Köszönöm szépen és örülök, hogy tetszik! :))
      x.Leah.

      Törlés
  3. Szia!:d
    Még csak most találtam rá a blogodra, de már is elnyerte a tetszésemet. Nagyon ügyesen írsz!
    Csak így tovább!☺
    xx.T

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Eddig nagyon tetszik a blog :) Ügyesen írsz, csak így tovább. Kíváncsian várom a következő részt. :* Addig is jó írást Bxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Igyekszem. :))
      x.Leah.

      Törlés
  5. Szia! Nagyon tetszik a blogod :) Csak így tovább! Ailg várom a következõ részt! :* <3

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon szuper lett :)
    Várom már a kövit csajszi :)
    Csak így tovább :$

    VálaszTörlés